Liliput Familienwelt

Forum Thema Typen

Neues Thema - anonym und ohne Registrierung

SmalltalkSuche Mami mit Kind für Freundschaft / WG gründen, Region Wohlen AG

2
0
Hallo
ich w 26i und mini Tochter bald 3-jährig sind neu im aargau und suechet fründschafte mit öppe im glich alter. zum zäme sache unterneh. und da ich jetzt ide trännig läbe, chanich mir no guet vorstelle sogar ä wg zgründe. so chömer teilzit go schaffe und gägesitig kinder hüete. und mis oder dis kind hetti dän au e art es gshwüsterti :).
zu mir, ich bin e ufgstellti ab und zue sportlichi person, mag humor. bin eigentlich halb italienerin aber cha sprach doch nöd. ich rauche ab und zue.
wän no meh wüsse wotsch den freue ich mich uf dini nachricht.

liebs grüessli p.
Weitere Themen finden zu
Freundschaft Wohngemeinschaft

1 Antwort

Anzeige

+ Liliput Kontaktanzeigen - Familien & Single Kontaktbörse +

+ Liliput Kontaktanzeigen - Familien & Single Kontaktbörse +

Kontaktbörse für Familien und Singles
+ Kinderlose Singles
+ Alleinerziehende Singles
+ Mamis kennenlernen
+ KollegenInnen/Freunde
+ Freizeit-/SportpartnerIn
+ Ausflug/Wanderfreunde
+ Kontakt zu Landsleuten

www.Liliput.ch/Kontaktanzeigen - die Kontaktbörse

0
Avatar
Hallo Ist deine Suche nock aktuell? Grüsse

Antwort erstellen

Hinweis

Browser Cookies müssen aktiviert sein, um ein neuer Eintrag zu erstellen.
Info
Info
Forumregeln Gehe respektvoll mit anderen Beteiligten um.
Datenschutz Keine persönlichen Daten wie Name, Telefon, E-Mail, etc.
Tipp Bei Registrierung ist Kontakt via Persönliche Nachricht möglich!
 Info